Du blir ansatt i Skuteviken Personell og blir leid ut til våre kunder.
Søknadsprosessen vår
Vår arbeidsmetodikk består aven web basert kompetansekartlegging, strukturert intervju med faglige kontrollspørsmål og grundig referansesjekk.
1 Registrering av din CV
Registrer navn, telefonnummer og e-postadresse
Last opp CV (registrer CV)
CV blir sjekket av våre rekrutterere, og aktuelle kandidater blir kontaktet for web basert kompetansekartlegging
Vi gir tilbakemelding og kaller aktuelle kandidater inn til intervju
2 Intervju
Intervjuet tar ca 40 minutter på engelsk eller norsk, og blir holdt på et av våre kontor, via telefon eller Skype
I forkant av intervju skal originaler til kurs og kompetansebevis, samt fagbrev sendes til SP
Vi fokuserer på både faglige ferdigheter og personlige egenskaper
Vi benytter standardiserte intervjumetoder.
Grundig referansesjekk, minimum 2 tidligere ledere eller kolleger
Alle kandidater signerer en samtykkeerklæring på at deres CV kan presenteres til kunde
Godkjente kandidater blir presentert til kunde og får evt. tilbud om ansettelse
3 Ansettelse
Ved ansettelse skrives det arbeidskontrakt ved vårt kontor.
Grundig gjennomgang av arbeidskontrakt og innføring i Skuteviken Personell sine HMS-rutiner.
Kandidat må ta med Pass, fremvise D-nummer (dersom du har), personnummer, evt. registreringsbevis, kontonummer og/eller SWIFT og IBAN-kode til banken din.
Ta med original diploma for kurs, kompetansebevis, fagbrev.
Ved ansettelse og før start av hvert oppdrag, sørger vi for at den ansatte får arbeidsklær, personlig verneutstyr og verktøy tilpasset den jobben de skal utføre og til kundes krav.
Alle nyansatte mottar en velkomstperm med praktisk informasjon og kontaktinformasjon til Skuteviken Personell.
Hvordan er det å jobbe i Skuteviken Personell?
Betingelser og arbeidsforhold
Ansettelse
Alle ansatte i SP har skriftlig arbeidskontrakt og skriftlige oppdragsbekreftelse.
Info om kontraktsinnhold, forsikringer, pensjon, overtid og lønn.
SP behandler alle sine ansatte i tråd med Likebehandlingsprinsippet i Vikarbyrådirektivet, og følger ellers andre bransjespesifikke normer og avtaler.
Vi legger til rette for og hjelper søkere/ansatte med det som kreves av registreringer og dokumentasjon i forhold til myndighetskrav og rett til å ta arbeid i Norge.
SP tilbyr leie av bosted for nyankomne til byen. Boligene har enkel, men god standard, og inkluderer nødvendig kjøkkenutstyr, vaskemaskin/tørketrommel, brannslukningsutstyr og senger.
SP har egen huskoordinator med ansvar for leiekontrakter, kontakt med utleier og sikrer at bostedene til enhver tid holder forventet standard.
Lønnsutbetaling 1 gang pr mnd.
Arbeidsforhold
Ved ansettelse og før start av hvert oppdrag sørger vi for at den ansatte har arbeidsklær, personlig verneutstyr og verktøy tilpasset den jobben de skal utføre og til kundes krav
Vi sørger også for at alle for ansatte har det de trenger av opplæring, dokumentasjon og ID kort i hht. krav fra kunde
Alle ansatte har anledning til garantilønnsavtale i SP. To ganger i året vurderer vi kandidater som utmerker seg positivt
Vi tilbyr div. kurs innen HMS, elektroverktøykurs og andre kurs som er påkrevd fra kunde
Sosiale samlinger i løpet av året for alle ansatte
Vi er en solid organisasjon som ønsker å ta god vare på våre ansatte
Vi har dedikerte kontaktpersoner i SP som følger opp alle ansatte på prosjekt og ved diverse HR spørsmål
Utvidet åpningstid hver mandag til kl. 18.00
Vi tilbyr levering av klær og verktøy på prosjekt, etter avtale
Våre ansatte har mulighet til å jobbe utvidet arbeidstid
Alle ansatte får tilbud om å stille til valg som deltaker i AMU og som Verneombud
Vi har gode forsikringsordninger
Vi tilbyr diverse rabatter i forhold til treningssentre, innkjøp av utstyr mm
Vi tilbyr våre ansatte å leie firmahus
Flere av våre ansatte har fått fast ansettelse hos våre kunder
Ved avslutning av arbeidsforhold
Oppsigelse av arbeidsforhold skjer skriftlig
Klær og verktøy leveres tilbake
Vi gjennomfører sluttintervju med ansatte som slutter
Vi ønsker tilbakemeldinger slik at vi kan forbedre oss